Veel Gestelde Vragen

Meest Gestelde Vragen - FAQ

Als je voor 22:00 s avonds besteld wordt je bestelling de volgende dag verzonden. 


Je kunt dit zien aan de hand van  de Track & Trace code die je van de pakketdienst in je mailbox hebt gekregen. Als hier wordt vermeld  dat de bestelling is ontvangen door de pakketdienst, zal je pakket spoedig afgeleverd worden.



De verzendkosten verschillen per land:

  • Nederland €4,95 - boven de €50 geen verzendkosten
  • EU €10,95 - boven de €80 geen verzendkosten


Bestellen bij Peakmood is snel, eenvoudig en veilig. We maken in veel gevallen gebruik van DHL en/of PostNL.

Elke bestelling op werkdagen voor 22.00 uur wordt de volgende dag verzonden. 

Levertijd in werkdagen Nederland: 1-2 dagen.

Levertijd in werkdagen EU: 1 -5 dagen.

Mocht je niet thuis zijn op het moment van levering, dan zal de postbode een briefje achterlaten met de vervolgstappen. Het kan zijn dat het pakket bij de buren afgeleverd wordt of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

LET OP: In geval van feestdagen - beperkingen omtrent corona kunnen levertijden varieren. 

Ja! 

Peakmood supplementen zijn met de grootste zorgvuldigheid en kennis samengesteld. Lees bij de productinformatie van de website altijd goed:

  • Waarvoor het product te gebruiken is
  • De wijze van inname
  • Waarschuwingen
  • Informatie voor speciale doelgroepen
  • Informatie voor mensen met allergieën.

Na ontvangst en bij gebruik van het product lees de informatie op het product en houd je aan de RI (referentie inname). Bij twijfel, overleg altijd met je arts. 

Ja, het combineren van verschillende productgroepen kan zeker. 



Echter: In het geval van producten met verschillende samenstelling, maar hetzelfde effect hebben, raden wij het combineren echter ten sterkste af. 


Bijvoorbeeld: combineer niet twee producten die allebei de aanmaak van serotonine stimuleren, zoals Serotonine Booster en Natural Sleep. 

In dit voorbeeld is de Serotonine booster (voor de stemming) in combinatie met Relax Formule (voor eventuele slaapproblemen) een betere combinatie. Bij de productomschrijving van dit product staat dit altijd aangegeven.

Ja, in geval van de meeste medicatie. Overleg of meld gebruik van supplementen altijd eerst met je arts, mocht je aandoeningen hebben waarvoor je medicatie slikt of behandeling volgt.   


Nee, in geval van voorgeschreven (chemisch samengestelde) psychofarmaca van je arts of psychiater zoals: 

  • Antidepressiva 
  • Stemming stabbilsatoren zoals Lithium
  • Benzodiazepines
  • Methylfehydraat / Ritalin
  • Anti- psychotica

Overleg eerst met je arts voordat je de producten van Peakmood inneemt naast deze medicatie. 

Ja, onder onderstaande voorwaarden kan dat. 

  • Het product wordt binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd.
  • Het artikel (in geval van voeding supplementen) verzegeld en gesloten is. Dit in verband met gezondheidsbescherming en/of hygiëne na het verbreken van de verzegeling na levering.
  • Het artikel in originele staat is en voorzien is van de originele verpakking.

Check of je voldoet aan de voorwaarden van retour sturen. 

Om de retour correct en snel te verwerken verzoeken wij je de retour aan te melden via jouw persoonlijke account.

  1. Ga naar je account en klik daar op mijn bestellingen

  2. Kies de bestelling waarvoor je een retour wilt aanvragen

  3. Klik op de betreffende bestelling en druk vervolgens op de knop 'retourzending'

  4. Vul alles in volgens instructies en klik op bevestig. We controleren je retouropdracht en wanneer deze goed is ingediend ontvang je een e-mail met de instructies en het bijbehorende retournummer. Let op, het kan een aantal uur duren voor je deze e-mail ontvangt.

  5. Je ontvangt per mail een retourlabel, deze print je uit en plak je op de doos. (heb je geen printer neem je de gegevens van het label over)

  6. Verpak de bestelling weer in een doos, zodat deze ook weet netjes bij ons aankomt. Wanneer je een doos hergebruikt verzoeken we je vriendelijk eventueel reeds bestaande adresstickers of andere barcodes te verwijderen of duidelijk door te strepen.

  7. Lever het pakket in bij een door jou te bepalen inleverpunt.

  8. Je ontvangt een verzendbevestiging, bewaar deze goed, dit is het bewijs dat je een pakket retour hebt gestuurd.


Wanneer je geen account hebt bij Peakmood zal de klantenservice je retouropdracht aanmaken. 


We verzoeken je om in dat geval een e-mail te sturen naar info@peakmood.nl met daarin het bestelnummer, de naam van het product dat je retour wilt sturen, de conditie van het product en de reden van retour. 


Wanneer deze gegevens zijn ingediend ontvang je een e-mail met hierin de instructies en je retournummer voor het retour zenden van de producten.


Er wordt een bedrag van €4,95 berekend als bijdrage in de verzendkosten voor het retourneren. Dit wordt in mindering gebracht op je aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten.

Voor onderstaande uitzonderingen worden geen retourkosten in rekening gebracht:

  • Je hebt een ander product ontvangen dan dat je besteld hebt.
  • Het product is niet in goede staat ontvangen.

Voor bovenstaande redenen vragen we je de procedure voor het retourneren te doorlopen.

Bereik Peakmood via


  • het online contactformullier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt hier ook een terugbelverzoek achter laten.
  • voor een uitgebreide vraag stuur een mail naar info@peakmood.nl

Vervelend dat er iets niet naar wens is. Bij Peakmood doen wij er altijd alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te behandelen. Stuur ons even een mailtje waarin je duidelijk je klacht onderbouwt. We gaan de klacht dan zo snel mogelijk behandelen en nemen contact met je op. 

Je kunt bij ons ook zonder account bestellen, dus het aanmaken van een account is niet nodig. 

Er zijn echter wel voordelen als je bestelt met een account. Adresgegevens worden bewaard waardoor je snel kunt bestellen en je kunt al eerder geplaatste bestellingen opnieuw bekijken. Daarnaast kan je een standaard afleveradres kiezen.

Login op het icoontje rechts boven in en selecteer "wachtwoord vergeten" en doorloop de stappen in je mail. 

Zodra je ingelogd bent, zie je rechtsboven je accountnaam staan, klik hierop en selecteer ‘account’. Op deze pagina kan je de gegevens van je account wijzigen (ook je e-mailadres). Vergeet niet na de wijziging onderaan op ‘opslaan’ te klikken!

Kijk bij de bestellingen van je account of je daar de geplaatste bestelling terug kunt vinden. 

Bestelling gevonden? Dan kan je alsnog betalen, eventueel met een andere betaalmethode. 

Mocht je geen account hebben, dan kan je dit terugvinden in je mailbox, een aantal uur na je bestelling. 

Mocht je de mail niet ontvangen, is het beste de bestelling opnieuw te plaatsen.


Je kunt kiezen uit onderstaande betaalmethoden:

Ideal - Nederland

Creditcard - Internationaal (VISA/ Mastercard/ Maestro)

Bancontact - Belgie


Meestal is je pakket dan bij één van je buren afgeleverd, neem dus even contact op met je buren en vraag of zij je pakket in ontvangst hebben genomen. Mocht dit niet zo zijn dan helpen wij je graag verder bij de klantenservice en starten wij een onderzoek.

Om een snelle levering te kunnen garanderen, pakken wij je pakket zo snel mogelijk in. Indien je binnen een uur belt nadat je bestelling is geplaatst, kunnen wij je adres eventueel nog aanpassen. We kunnen niet garanderen dat dit bij elke bestelling lukt, dus wees er zo snel mogelijk bij.

Mocht dit niet lukken, geef ons dan het juiste adres op via de klantenservice en dan zoeken we naar een oplossing en zorgen we dat je je pakket alsnog op het juiste adres ontvangt.

Voor het annuleren van een bestelling kun je contact opnemen met onze klantenservice; geef hierbij je bestelnummer en de reden van annulering op. Als je pakket nog niet is ingepakt, kunnen wij de bestelling snel annuleren. Wij pakken je pakket zo snel mogelijk in, dus wees er snel bij! 

Als je pakket wel is ingepakt, kan je het pakket retour naar ons sturen. Zie hiervoor de sectie retourneren van de veel gestelde vragen. 

Onze excuses hiervoor! Stuur de klantenservice een mail en omschrijf duidelijk welk(e) product(en) je verkeerd hebt ontvangen, wat je bestelnummer is.

We sturen je een retourlabel waarmee je de verkeerde producten kunt retourneren. Na ontvangst van je retour sturen wij je direct de juiste producten op.

Het kan zijn dat een product uitverkocht is. Je krijgt hierover dan bericht dat dit product na geleverd wordt of dat je het geld terug krijgt van dit product.

Indien er niets op de Pakbon vermeld staat, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice of via het contactformulier . Zorg dat je een bestelnummer vermeld hebt en vermeld duidelijk welk(e) product(en) je mist. We gaan het probleem dan zo snel mogelijk oplossen.

Onze excuses hiervoor! We adviseren je om goede foto’s te maken van wat er precies beschadigd is en deze naar onze klantenservice te mailen zodat we deze kunnen bespreken met de post en een passende oplossing voor je kunnen vinden. Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden.